Avonova Assist
Tee työturvallisuudesta ja henkilöhallinnosta huoleton osa yrityksen arkea:
Kaikki työturvallisuus- ja henkilöstödokumentit yhdessä paikassa
Parempi kontrolli yrityksen prosesseihin ja niiden seurantaan
Toimintamallit ja ohjeet aina työntekijöiden ulottuvilla
Oma Avonova
Digitaalinen järjestelmä, jossa kaikki on dokumentoituna ja aina saatavilla
Avonova Assist on työkalu, jossa työntekijätiedot, työsuojeludokumentit ja ohjeistukset ovat helposti saatavilla - mobiilisovelluksella sekä tietokoneella.
Työsopimukset, koulutukset ja ohjeistukset helposti selattavissa
Yrityksen ja työntekijän välinen tieto liikkuu tehokkaasti, kuittauksineen.
Automaattiset muistutukset tärkeistä velvoitteista
Toimii tietokoneella ja puhelimessa – toimistolla ja kentällä
Henkilökohtainen asiantuntija
Et jää yksin – asiantuntija auttaa alusta asti ja varmistaa dokumenttien lainmukaisuuden
Kun otat Avonova Assistin käyttöön, saat oman asiantuntijan tueksesi. Hän auttaa sinua: varmistamaan, että kaikki HR- ja työturvallisuusasiat tulevat hoidettua oikein, opastaa järjestelmän käyttöönotossa – askel kerrallaan ja suunnittelee kanssasi vuosikellon ja toimintasuunnitelman.
Palvelun käyttöönotto
Aloitamme yhteistyön aloitustapaamisella, jossa kartoitetaan asiakkaan lähtötilanne, yritystoiminnan keskeiset prosessit, olemassa oleva dokumentaatio sekä toimintaan kohdistuvat vaatimukset. Avustamme Assist-järjestelmän käyttöönotossa ja varmistamme, että saat palvelun toimimaan.
Yhdessä laaditaan suunnitelma jatkosta ja sitä edistetään säännöllisissä tapaamisissa. Voit aina olla yhteydessä, mikäli tapaamisten välissä nousee kysyttävää tai jotain yllättävää ilmenee.
